وبلاگ

قیمت و خرید محصولات راولت

قیمت و خرید محصولات راولت

قیمت و خرید محصولات راولت

از رایحه های خاص تا عطرهای خانگی و هر محصولی با استفاده از بهترین مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است.

راولت یک عطر لوکس است که توسط شرکت طلوع تجارت رسا در سال 1401 تاسیس شد.

عطرهای راولت احساسات را تحریک می کنند و خاطرات را ایجاد می کنند . در نهایت تبدیل به اصل شخصیت شما می شوند.ما معتقدیم که همه افراد شایسته ی بوی عالی هستند و بنابراین مفهوم راولت بر اساس رایحه ای متعادل و کامل است که برای همه سلیقه ها و علایق تهیه شده است و با استفاده از بهترین مواد اولیه موجود ساخته شده است.

وقتی عطری را پیدا می کنید و با آن ارتباط برقرار می کنید ،این به شما کمک می کند تا به واقعی ترین خود تبدیل شوید. باعث می شود احساس جذابیت بیشتری داشته باشید، باعث می شود کمی بلندتر راه بروید و به شما کمک می کند باور کنید که هر چیزی ممکن است.

بهترین انتخابی است که می تواند باشد و به شما کمک کند تا به بهترین شکل ممکن تبدیل شوید.

همه شرکت های موفق می دانند که بوی خوش می تواند بر بهره وری در محل کار تأثیر بگذارد.

بنابراین، استفاده از خوشبوکننده‌های هوا در محیط کاری مانند فضای اداری می‌تواند تأثیر مثبتی بر کارمندان شما بگذارد.

علاوه بر نور، دکوراسیون و موسیقی، خوشبو کننده هوا نیز یکی از عناصر ضروری است که می تواند بر بهره وری کار کارکنان تأثیر بگذارد.

بنابراین، به جای اینکه زحمت بازسازی کل دفتر را برای به دست آوردن نور و دکوراسیون خوب به زحمت بیندازید، می توانید با نصب خوشبو کننده های هوا برای بهبود روحیه و عملکرد کارمندان، کار را کوچک شروع کنید. نه تنها سالم است و شما را خوشحال می کند،

در اینجا برخی از مزایای دیگر استفاده از خوشبو کننده هوا برای کارمندان شما آورده شده است.

1. استرس را کاهش دهید

استرس یکی از عواملی است که می تواند به سلامت و عملکرد کاری کارکنان آسیب برساند. خوشبو کننده های هوا با رایحه های خاص می توانند به کاهش استرس در حین کار در دفتر کمک کنند. به گفته محققان دانشکده دندانپزشکی در دانشگاه Meikai ، ژاپن ، عطرهایی مانند اسطوخودوس و رزماری می توانند کورتیزول ، هورمون استرس را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

در همین حال ، در یک مطالعه دیگر ، محققان ژاپنی نیز نشان دادند که عطر لینلول ، که معمولاً در لیموها یافت می شود ، می تواند هنگام تجربه افسردگی و استرس حاد ، واکنش بدن را آرام کند.

2. بهبود عملکرد

عطر و بوی شاد تولید شده توسط خوشبو کننده های هوا می تواند باعث کاهش خستگی و افزایش وضوح ذهنی در محل کار شود.

بنابراین به کارمندان خود کمک می کند تا بیشتر روی کار خود تمرکز کنند. براساس یک مطالعه ژاپنی که توسط شرکت Takasago انجام شده است ، برخی از اجراها از قبیل خطاهای تایپ کردن می توانند 54 ٪ توسط عطر لیمو ، 33 ٪ از بوی یاس و 20 ٪ از بوی اسطوخودوس کاهش یابد.

3. افزایش خلاقیت

آیا می دانستید بوی نامطبوع در فضای اداری می تواند به روحیه کارمندان آسیب برساند؟

طبق تحقیقات انجام شده توسط راشل اس. هرتز ، استادیار روانشناسی در دانشگاه براون ، شخص در هنگام حل و فصل در محیطی که بوی خوشایندی دارد نسبت به زمانی که در محیطی با بوی بد است ، در حل مشکلات خلاق تر خواهد بود.

4. تمیز نگه داشتن محیط

برخی از عطرهای خوشبو کننده هوا دارای خاصیت ضدعفونی کنندگی هستند که می تواند اتاق را تمیز نگه دارد.

به گفته بورلی هاوکینز ، صاحب انستیتوی آروماتراپی ساحل غربی ، عطره هایی مانند روغنهای اساسی نه تنها می توانند یک اثر آرامش بخش را فراهم کنند بلکه دارای خاصیت ضد ویروسی ، ضد قارچ و ضد باکتریایی هستند که می توانند از میکروب جلوگیری کنند. محیط تمیز، البته باعث می شود که مطب احساس راحتی بیشتری داشته باشد و احتمال بیماری کارمندان شما را کاهش دهد.

5. حفظ کارکنان برجسته

با توجه به تحقیقات انجام شده توسط Initial Hygiene Malaysia در 40 دفتر مختلف، مشخص شد که 93 درصد از کارمندان در محل کار احساس ارزشمندی بیشتری می کنند، اگر دفترشان با خوشبو کننده هوا تسهیل شود.

این نشان دهنده همبستگی مثبت بین خوشبو کننده هوا و رضایت کارگران است. پس از سرمایه گذاری در کارمندان برای برگزاری دوره های آموزشی، کارمندان با عملکرد بالا را از دست ندهید.

بنابراین، شما می توانید با نصب خوشبو کننده های هوا در فضای اداری اطمینان حاصل کنید که هر کارمندی به خاطر زحمات خود احساس قدردانی می کند. اینها برخی از مزایای مفیدی هستند که می توانید فقط با نصب خوشبو کننده های هوا در دفتر کار به دست آورید.

علاوه بر این که آنها را سالم و شاد می کند، با رایحه ای روشن که به آنها احساس راحتی می کند، خلق و خوی آنها بهبود می یابد و کارشان پربارتر می شود.

منبع : chemarome

چرا باید از خوشبو کننده هوا استفاده کرد؟

یکی از مزایای اصلی خوشبو کننده های هوا، توانایی آنها در از بین بردن بوی نامطبوع است.

خواه بوی آشپزی، حیوانات خانگی یا چیز دیگری باشد، خوشبوکننده‌های هوا می‌توانند به خنثی کردن بوها کمک کرده و بوی تازگی و تمیزی را در خانه به ارمغان بیاورند.

آیا استفاده از خوشبو کننده هوا به عنوان عطر اشکالی ندارد؟

اگرچه بوی بسیار خوبی دارند و می توانند مقرون به صرفه تر از رایحه های طراح باشند، اما اسپری های اتاق دارای غلظت بالاتری از الکل و مواد شیمیایی هستند.

این مواد می توانند باعث تحریک پوست شوند، به همین دلیل است که متخصصان مراقبت های بهداشتی استفاده از اسپری های اتاق را مستقیماً روی پوست خود توصیه نمی کنند.

خوشبو کننده های هوا چگونه کار می کنند؟

خوشبو کننده های هوا، عطر را به هوای فضاهای داخلی وارد می کنند یا به صورت قطراتی که به بخار تبدیل می شوند یا به عنوان مولکول های مواد تشکیل دهنده عطر که مستقیماً از یک منبع تبخیر می شوند.

عطر در هوا پخش می شود تا بوهای دیگر را بپوشاند یا بوی خاصی را معرفی کند

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *