وبلاگ

قیمت و خرید عطر چوپارد

قیمت و خرید عطر چوپارد

شوپارد یک خانه ساعت ساز و جواهرات سوئیسی است که توسط Louis-Ulysse Chopard در سال 1860 تأسیس شد. در دهکده کوچک سوئیس Sonvillier تأسیس شد، تمرکز اولیه شوپارد بر روی ساعت های دقیق، طبق سنت سوئیسی بود.

Chopard به جای اینکه ساعت را از قطعات ساخته شده در کارخانه های دیگر تولید کند، بسیاری از اجزای ساعت را خود تولید می کند.

شهرت شرکت برای کیفیت و قابلیت اطمینان بالا، به سرعت گسترش یافت و پسر بنیانگذار، پل لوئیس، شعبه دوم را در La Chaux de Fonds، همراه با جابجایی دفتر مرکزی شرکت، در سال 1921 افتتاح کرد.

شرکت از Haute Horlogerie در سال 1937 به ژنو، پایتخت جهانی آن زمان نقل مکان کرد..

نوه بزرگ پل آندره شوپارد در سال 1943 مدیریت شرکت را بر عهده گرفت. در سال 1963، این شرکت به دنبال خریدار بود که بتواند میراث غنی خانواده در تولید ساعت های خوب را ادامه دهد و موفق شد که شرکت را به کارل شوفله، از یک خانواده مشهور ساعت سازی آلمانی بفروشد.

عطر شوپارد بلک اینسنس ملکی Black Incense Malaki اصل

قیمت اصلی 5,237,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,976,000 تومان است.

چوپارد رشد فوق‌العاده‌ای را زیر نظر خانواده Scheufele تجربه کرد، خانواده‌ای که شرکت را مدرن کردند و تخصص آن را به جواهرات زیبا گسترش دادند.

مجموعه مشهور “الماس های شاد” که ساعت های آن دارای الماس های متحرک آزاد بین کریستال های یاقوت کبود و یا اولین ساعت های اسپورت روی بند های چرمی بود، همگی تحت مدیریت Scheufele معرفی شدند.

شوفله، با دختر کارولین به عنوان رئیس بخش جواهرات خوب و پسر کارل-فریدریش سرپرست بخش ساعت سازی شوپارد را یک تجارت خانوادگی نگه داشته است.

این شرکت دارای سه سایت تولیدی در سوئیس است و محصولات خود را در بوتیک ها و مراکز توزیع انحصاری در سراسر جهان عرضه می کند.

عطر شوپارد هپی اسپیریت Happy Spirit اصل

قیمت اصلی 3,389,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,220,000 تومان است.

چوپارد با جشنواره فیلم کن همکاری کرد و جایزه نخل طلایی (“نخل طلایی”) را در سال 1998 دوباره طراحی کرد. چوپارد همچنین حامی جوایز وحی سال مرد و زن در کن است.

در سال 1992، Chopard با L’Oreal همکاری کرد تا عطرهای خوبی را تحت برند معتبر Chopard منتشر کند.

اولین عطر این شرکت، عطر زنانه شیرین و پرطرفدار Casmir، در سال 1992 به موفقیت بزرگی دست یافت و مجموعه ای از عطرها را ایجاد کرد.

اولین رایحه مردانه Heaven در سال 1994 معرفی شد. این شرکت بسیاری از عطرهای خود را در شیشه هایی که شبیه به یک سنگ قیمتی هستند (مثلاً Wish از سال 1999) ارائه می دهد .

چوپارد همچنین عطرهایی را معرفی کرده است که همزمان با یک ساعت یا مجموعه جواهرات هستند، مانند عطرهای Happy Spirit که مجموعه ساعت مربوطه را دارند.

عطر شوپارد هپی بیگارادیا Happy Bigaradia اصل

قیمت اصلی 4,774,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,536,000 تومان است.

آیا چوپارد عطر درست می کند؟

خبر خوب برای طرفداران عطر – عطرهای Chopard به همان ظرافت دقیق ساعت های معروف این برند هستند. هر کدام نوید یک تجربه معطر پیچیده به خودی خود را می دهد که ابرهایی از آکوردهای گلی را به همراه نت های پایه چند لایه ارائه می دهد.

آیا چوپارد عطر خوبی است؟

بسیار توصیه شده. چوپارد چنین برند ممتازی است. من می دانم که وقتی یکی از عطرهای آنها را امتحان می کنم کیف می کنم. ارائه، مانند تمام عطرهای جوپارد، به سادگی زیبا است.

آیا چوپارد یک برند لوکس است؟

چوپارد پیشرفت چشمگیری را تجربه کرده است. شوپارد که به خاطر خلاقیت، فناوری پیشرفته و مهارت صنعتگرانش مشهور است، تحت انگیزه خانواده Scheufele، به یکی از نام‌های پیشرو در صنعت ساعت و جواهرات لوکس سوئیس تبدیل شده است.

عطر شوپارد هپی اسپیریت Happy Spirit اصل

قیمت اصلی 3,389,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,220,000 تومان است.

چه افراد مشهوری Chopard می پوشند؟

افراد مشهور Chopard را در اولین نمایش Monster در … ویولا دیویس، سو جو پارک، سیمونا تاباسکو، ژو ییلونگ، امی جکسون و ژانگ یوکی در اولین نمایش هیولا ساخته کره‌یدا هیروکازو در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن که شوپارد شریک رسمی آن است، از آثار شوپارد استفاده می‌کنند.

Chopard Wish چه بویی دارد؟

عطری است شرقی-وانیلی. این عطر درخشان و تازه حاوی نت هایی از پیچ امین الدوله، توت فرنگی وحشی، شکوفه پرتقال، نارگیل، چوب رز برزیلی، بنفشه، ارکیده، هلیوتروپ، زنبق دره، چوب صندل، کهربا، نعناع هندی، وانیل است.

شوپارد ایتالیایی است یا فرانسوی؟

Chopard & Cie S.A. که معمولاً با نام Chopard شناخته می شود، یک تولید کننده و خرده فروش سوئیسی ساعت، جواهرات و لوازم جانبی لوکس است. شوپارد که در سال 1860 توسط Louis-Ulysse Chopard در Sonvilier سوئیس تأسیس شد، از سال 1963 تحت مالکیت خانواده Scheufele آلمان است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *