وبلاگ

چند بار باید از عطر استفاده کرد؟

عطر مجدا بکالی فیوژن ساکری آبسکیور Fusion Sacree Clair اصل

چند بار باید از عطر استفاده کرد؟

آیا باید روزی یک یا چند بار خودمان را خوشبو کنیم؟ صبح یا عصر؟ همه چیز به غلظت عطر شما بستگی دارد. سیلوین دلاکورت در مورد بهترین راه برای عطرسازی بیشتر به شما می گوید.

با ادکلن خود را خوشبو کنید ادکلن را می توان بعد از دوش گرفتن استفاده کرد. یا در صبح فقط یک بار در روز یا در عصر نیز.

چند بار در روز باید دوباره عطر زد؟

اگر از ادوپرفیوم استفاده می کنید یک بار در طول روز یا اگر از ادوپرفیوم استفاده می کنید هر چهار ساعت یکبار عطر خود را تجدید کنید. قوی ترین عطرها نیازی به اسپریتز دوم ندارند و می توانند 24 ساعت کامل جادویی خود را انجام دهند. وقتی دوباره استفاده می کنید، فقط سه یا چهار بار عطر خود را بپاشید.

 

عواملی که می توانند بر دفعات استفاده مجدد عطر تأثیر بگذارند

چند دلیل وجود دارد که باعث می شود عطر شما پس از چند ساعت محو شود. شیمی پوست ترکیب شیمیایی پوست شما می تواند نقش مهمی در ماندگاری عطر داشته باشد.

این تحت تأثیر رژیم غذایی، سلامت پوست و ترکیبات شیمیایی زیرین پوست شما قرار می گیرد. هورمون‌ها نیز می‌توانند نقش داشته باشند، به همین دلیل است که زنان باردار ممکن است نیاز به استفاده بیشتر از عطر انتخابی خود داشته باشند.

 
 
 

عطر آتریوم انریکو ENRICO اصل

قیمت اصلی 1,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,800,000 تومان است.

تعریق

دلیلی وجود دارد که چرا برخی از عطرها باید برای ماه های سردتر یا گرم تر نگهداری شوند. عطرها به روش های مختلفی با روغن، رطوبت و گرمای روی پوست شما واکنش نشان می دهند.

اگر در آب و هوای گرم از عطری سبک استفاده می کنید، ممکن است متوجه شوید که دمای گرمتر بدن شما مولکول های عطر را سریعتر تبخیر می کند. بوی شما ممکن است در ابتدا قوی تر باشد، اما احتمالاً به دلیل این روند به سرعت محو می شود.

پوست خشک

پوست خشک تمایل دارد مولکول های عطر را سریعتر جذب کند، به طور کلی باعث ماندگاری عطر برای مدت زمان کوتاه تری می شود.

اگر عاشق عطر هستید که با پوست خشک و محو شدن عطرها دست و پنجه نرم می کنید، ممکن است پس از استفاده از یک مرطوب کننده بدون بو روی بدن خود، موفقیت بیشتری در پخش عطر و بوی خاص خود پیدا کنید.

آیا عطر تمام روز ماندگاری دارد؟

برخی از عطرها ممکن است پس از چند ساعت محو شوند، اما برخی دیگر در پوست می نشینند و از طلوع خورشید تا نیمه شب باقی می مانند. این واقعاً به برند و قدرت عطری که انتخاب کرده‌اید، و همچنین ترکیب نت‌ها و تعداد دفعاتی که آن را پاشیده‌اید، بستگی دارد. ترکیب شیمیایی پوست شما بر مدت زمان عطر نیز تاثیر می گذارد.

عطرهای چوبی، عنبر و شرقی بیشترین ماندگاری را روی پوست دارند، در حالی که رایحه های مرکباتی، گلی و میوه ای سریعتر محو می شوند. به دنبال رایحه‌هایی با درصد بیشتری از روغن‌های عطر باشید (همچنین به عنوان روغن‌های ضروری شناخته می‌شوند)، زیرا این عطرها قوی‌تر هستند و ماندگاری بیشتری دارند.

چگونه ماندگاری عطر را بیشتر کنیم

در اینجا چند نکته برای کمک به ماندگاری عطرهای مورد علاقه شما از صبح تا شب وجود دارد: عطر را روی پوست تازه شسته و مرطوب شده بمالید. می توانید با ژل پترولیوم، رطوبت بیشتری به پوست خود اضافه کنید و بوی خود را طولانی تر کنید، با کمی آغشته کردن به محل پخش عطر خود.

گرم ترین نقاط بدن خود را بپاشید (گردن، مچ دست داخلی، پشت زانو، پشت گوش و زیر ناف). این به مولکول های عطر اجازه می دهد تا به طور یکنواخت پخش شوند. به جای ادو توالت از ادو پرفیوم قوی تر استفاده کنید. در طول روز مجدداً با اتومایزر یا رول آن سایز سفری استفاده کنید. اینها برای شارژ سریع بدون نیاز به حمل کل بطری با خود مناسب هستند. آنها برای تعطیلات نیز عالی هستند.

برخلاف تصور رایج، شما نباید عطر خود را به آن بمالید. این نه تنها نت های بالایی را کدر می کند، بلکه عطر را با روغن های طبیعی بدن شما نیز مخلوط می کند. این در واقع می تواند رایحه عطر را تغییر دهد.

عطر مهران مدیری پلان Plan اصل

قیمت اصلی 1,950,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,900,000 تومان است.
به این نوشته امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *