وبلاگ

عطر برای فصل سرد

عطر برای فصل سرد

عطر برای فصل سرد

ما عطرهایمان را با توجه به روحیه، لباس و محیطمان انتخاب می کنیم. اما بسیاری از ما نیز با توجه به فصل، عطر خود را انتخاب می کنیم. بنابراین در زمستان چه عطری باید استفاده کنید؟

در اینجا چند توصیه برای انتخاب عطر مناسب برای روزهای سرد و تاریک زمستان وجود دارد!چگونه بر اساس آب و هوا عطر انتخاب کنم؟

به همین دلیل، مهم است که هنگام استفاده از عطر در هوای گرم یا سرد، عطرهای خود را با دقت انتخاب کنید. چگونه دما بر روی بوی عطر تاثیر می گذارد. … عطرهای تازه و سبز برای روزهای گرم و آفتابی. … گل های سر به فلک کشیده برای شب های گرم تابستان. … عطرهای چوبی بر روزهای خنک و تند حکومت می کنند. … رایحه های تند برای روزهای سرد و برفی.

رایحه ای گرم و آرام انتخاب کنید همانطور که در زمستان امسال لباس راحتی با ژاکت های بزرگ، کت، روسری، کلاه و ترمه – همه چیز انتخاب می کنید، عطری هم می خواهید که همان حس گرم و مبهم را ایجاد کند.

1.عطری دلپذیر را برای خود پیدا کنید که مانند پیله ای شما را در بر بگیرد و از شما در برابر این روزهای سخت تر و سردتر محافظت کند. برای مثال فلورنتینا را امتحان کنید، مشک پودری که روی پوست شما شبیه ترمه است.

2. یک ادو پرفیوم انتخاب کنید

به طور کلی، ادو پرفیوم (EDP) در زمستان به جای ادکلن و ادو تویلت معمولی ترجیح داده می شود. از آنجایی که عطر غلظت بالاتری دارد، ماندگاری بهتر و شدت بیشتری خواهد داشت که برای مواجهه با این روزهای سردتر عالی است.

3. سراغ عطرهای چوبی، تند، لذیذ یا حسی بروید از آنجایی که این خانواده های بویایی دارای نت های پایه قوی تری هستند، باعث می شوند عطر ثابت شود و در طول زمان ماندگار شود.

بنابراین، چسبندگی بسیار خوبی بر روی لباس، مانند روسری یا ژاکت، خواهند داشت. موادی که باید به آنها توجه کنید چوب صندل، نعناع هندی، نت های چرمی، بنزوئین، عسل، دانه تونکا و انواع ادویه جات مانند دارچین و هل است.

به عنوان مثال Vangelis را امتحان کنید، این یک عطر تند وانیلی است که مانند نوشیدن یک چای چای است و در تمام طول روز به شما آرامش می دهد.

منبع: sylvain

عطر کوردوبا فلاور وار Flower War اصل

قیمت اصلی 3,501,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,326,000 تومان است.

عطر برای فصل سرد

در کاهش دما، شما به راحتی و آرامش گرم نیاز دارید. بنابراین یادداشت های حسی را در نظر بگیرید. به دنبال عطرهایی باشید که دارای ترکیباتی مانند وانیل، عنبر، عود و چوب صندل هستند.

آنها احساس آرامش را بر می انگیزند و شما را مسحور می کنند. یکی دیگر از جنبه های مهم عطر زمستانی مناسب، ماندگاری طولانی آن است.

اطمینان حاصل کنید که همیشه عطرهایی را انتخاب می کنید که تمایل به ماندگاری طولانی دارند. می توانید ادو پرفیوم یا عطرهایی را انتخاب کنید که غلظت روغن بالایی دارند، آنها برای مدت طولانی باقی می مانند.

در بسیاری از موارد، رایحه‌ها در بطری‌ها بوی متفاوتی می‌دهند، در حالی که ممکن است بوی متفاوتی در بدن شما اعمال شود. بنابراین همیشه قبل از خرید عطر را تست کنید.

می توانید آن را با استفاده از آن روی مچ دست یا دست خود آزمایش کنید. همیشه خرید یک عطر نمونه قبل از خرید عطر کامل ایده خوبی است. می توانید عطر را آزمایش کنید و تصمیم بگیرید دفعه بعد آن را بخرید یا نه. به این ترتیب می توانید پول خود را پس انداز کنید و عطری شگفت انگیز برای خود تهیه کنید.

انتخاب یک عطر برای یک موقعیت خاص بسیار مهم است. همیشه عطری را بخرید که شبیه به عرصه مناسبت باشد. شما می توانید عطرهای چوبی را برای آتش کمپ، عطرهای گلی در تاریخ عصر و عطرهای چوبی تند را برای مراسم خانوادگی انتخاب کنید.

اکنون که ایده ای در مورد هک برای انتخاب رایحه های برجسته زمستانی دارید. بیایید در مورد برندهای مختلف عطر زمستانی و عطرهای آنها که می توانید در این فصل در کمد لباس خود قرار دهید، بدانید.

عطر دیوان پرس انشن ANCIEN اصل

قیمت اصلی 1,849,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,757,000 تومان است.

در عطر زمستانی به دنبال چه چیزی باشم؟

به سراغ عطرهای چوبی، تند، لذیذ یا حسی بروید بنابراین، چسبندگی بسیار خوبی بر روی لباس، مانند روسری یا ژاکت، خواهند داشت. موادی که باید به آنها توجه کنید چوب صندل، نعناع هندی، نت های چرمی، بنزوئین، عسل، دانه تونکا و انواع ادویه جات مانند دارچین و هل است.

آیا وانیل یک عطر زمستانی است؟

14 بهترین عطر وانیلی سال 2023 در حالی که ممکن است وانیل را به خاطر حس گرم و آشنای آن به عنوان عطر اصلی زمستانی معرفی کنید، یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن این است که به خوبی با نت های دیگر بازی می کند، به همین دلیل است که می توانید تعداد زیادی ریف همه کاره را روی عطر اصلی پیدا کنید.

آیا گل رز یک رایحه زمستانی است؟

اگر عاشق رایحه گل رز هستید، هیچ دلیلی وجود ندارد که حتی زمانی که دما شروع به کاهش می کند خود را با آن محاصره نکنید. بی انتها است، و با دیگر عناصر عطری که بین پاییز و زمستان محبوبیت بیشتری پیدا می کنند، به خوبی هماهنگ می شود.

عطر بلکانتو ایونس Evennesse اصل

قیمت اصلی 1,942,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,845,000 تومان است.

آیا بوی عطر در زمستان متفاوت است؟

هوای سردتر سرعت تبخیر را کاهش می‌دهد (بنابراین نت‌های بالا و قلب ماندگاری بیشتری دارند) و ممکن است متوجه شوید که عطر شما در زمستان زیاد پخش نمی‌شود.

اما گاهی اوقات حتی در مورد ماندگاری آنها بر روی پوست شما نیست – این احساسی است که عطرهای خاص ایجاد می کنند.

کدام عطر برای مردان در زمستان مناسب است؟

بهترین عطرهای زمستانی برای مردان عطر مادون قرمز Viktor & Rolf Spicebomb

ادو پرفیوم گرلین هابیت روژ روژ پریو.

ادکلن پرفیومز د مارلی آلتایر.

عطر فانتوم پاکو رابان.

ادو پرفیوم رالف لورن پولو عود. 

ادو پرفیوم زارا آنتیک براون.

عطر مونتال اینفینیتی.

به این نوشته امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *