وبلاگ

سایت معتبر عطر و ادکلن

سایت معتبر عطر و ادکلن

سایت معتبر عطر و ادکلن

امروزه عطرهای زیادی در دسترس هستند که گاهی اوقات ما حتی نمی دانیم هنگام انتخاب یک عطر از کجا شروع کنیم.

برخی از هنرمندان از کلمات استفاده می کنند، برخی دیگر از نقاشی، پارچه یا سنگ مرمر استفاده می کنند. اما افرادی هم هستند که با اسانس ها، مواد اولیه و اشتیاق برای خلق هنر کار می کنند.

عطرهایی که شما را مجذوب خود می‌کنند و موادی که به آن‌ها جان می‌بخشند، نمای بویایی شما را شکل می‌دهند.

عطر اولفکتولوژی سوییت کارامل Sweet Caramel اصل

قیمت اصلی 2,773,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,635,000 تومان است.

وب سایت چیست؟

وب سایت ها را می توان به طور کلی به سه نوع اصلی طبقه بندی کرد: وب سایت های ثابت، وب سایت های پویا و وب سایت های تجارت الکترونیک.

هر نوع دارای ویژگی ها، مزایا و موارد استفاده خاص خود است.

چه چیزی یک وب سایت را کاربردی می کند؟

علاوه بر ارائه اطلاعات، وب‌سایت‌ها دارای عملکردی هستند که کاربران را قادر می‌سازد کارهایی مانند جستجوی سایت، ارسال فرم آنلاین یا استفاده از ویژگی‌های طراحی تعاملی را انجام دهند.

اما در مورد سایت معتبر عطر و ادکلن موضوع کمی پیچیده تر می شود. با توجه به دامنه گسترده تولید و توزیع عطر در جهان باید گفت که امروزه به طور مداوم شاهد رونمایی از عطرهای جدید متفاوتی هستیم که یا توسط برندهای قدیمی و مطرح در حوزه عطر، به بازار وارد می شوند و یا از طریق کپی رایحه (معروف به highcopy) در کشورهای دیگر و با قیمت کمتر به بازار عرضه می شود.

عطر آمواژ متریال Material اصل

قیمت اصلی 18,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 17,955,000 تومان است.

یک سایت معتبر عطر و ادکلن خارجی

یکی از سایت های معتبر در زمینه عطر و ادکلن سایت Fragrantica است.

شعار سایت فرگرنتیکا این است: مقصد آنلاین شما برای همه رایحه ها (Your Online Destination for All Things Fragrance)

دنیای عطرها را با Fragrantica، یک منبع آنلاین جامع، مجله و انجمنی که به علاقه مندان به عطر اختصاص داده شده است، کشف کنید.

ما خوانندگان خود را در مورد آخرین عطرهای منتشر شده، عطرهای مشهور و گنجینه های معطر پنهان آگاه می کنیم.

سفری حسی در زمان و مکان را آغاز کنید، با هدایت رایحه های فریبنده ای که تجربیات ما را شکل می دهد.

تاریخ شگفت‌انگیز آن‌ها را کاوش کنید، مکان‌های عجیب و غریب را کشف کنید و با دوستداران عطر از شگفتی‌های طبیعت شگفت زده شوید.

عطر پرفیوم هاوس فروتی Fruity اصل

قیمت اصلی 2,927,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,781,000 تومان است.

به عنوان یک نشریه مستقل مستقر در ایالات متحده، Fragrantica به چندین زبان در دسترس است و از علاقه مندان به عطر در سراسر جهان استقبال می کند.

بینش خود را به اشتراک بگذارید، دانش خود را از طریق مقالات ما گسترش دهید، و در بحث های پر جنب و جوش در انجمن های ما شرکت کنید.

ما محیطی محترمانه و فراگیر را ایجاد می کنیم که در آن همه می توانند اشتیاق خود را برای عطرها به اشتراک بگذارند.

تیم متنوع ما متشکل از بیش از 45 عضو فعال و مشارکت‌کننده در 29 کشور جهان فعالیت می‌کند و Fragrantica به 18 زبان منتشر می‌شود و چشم‌انداز جهانی را در مورد دنیای مسحورکننده عطرها تضمین می‌کند.

عطر چوگان ل کاسپین Le Caspien اصل

قیمت اصلی 6,931,000 تومان بود.قیمت فعلی 6,585,000 تومان است.

تیم فراگرانتیکا(Fragrantica Team)

النا کنزویچ

سردبیر و یکی از بنیانگذاران Fragrantica است که با زوران کنزویچ در سال 2007 شروع به کار کرد.

النا که در روسیه متولد شد، قبل از نقل مکان به سارایوو و بلگراد، جایی که ایده Fragrantica در آنجا متولد شد، زبان ها و ادبیات اسلاوی را در مسکو آموخت.

به عنوان سردبیر، مسئولیت اصلی النا این است که اطمینان حاصل کند که Fragrantica منبع اصلی محتوای مرتبط با عطر باقی می ماند و پلتفرم را از پایگاه خود در کالیفرنیای جنوبی شکل می دهد و هدایت می کند.

Zoran Knezevic

یکی از بنیانگذاران Fragrantica است، جایی که او در درجه اول بر توسعه و حفظ فناوری پیشرفته این پلتفرم تمرکز دارد.

Zoran با سابقه مهندسی مکانیک و تجربه گسترده در توسعه نرم افزار و فناوری وب، مجموعه ای از مهارت های منحصر به فرد را برای شرکت به ارمغان می آورد. علاوه بر این، او در نظارت بر امور مالی، بازاریابی و فروش، همکاری نزدیک با تیم برای اطمینان از موفقیت مداوم Fragrantica درگیر است.

بلا ون در وِرد در دانشگاه گرونینگن هلند در رشته ارتباطات تحصیل کرد و در می 2012 به تیم Fragrantica پیوست تا سایت خواهر هلندی Fragrantica.nl را راه اندازی کند. او در طراحی، ویرایش و ترجمه مقالات کمک می کند و به عنوان نویسنده همکاری می کند.

 

عطر پرسپولیس رد Red اصل

قیمت اصلی 2,156,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,049,000 تومان است.

Sandra Raičević 

ساندرینا کار خود را در Fragrantica از همان ابتدای سایت شروع کرد. او به‌عنوان یک خبره و نویسنده عطر، قویاً در ساخت محتوا مشارکت داشته است و مسئولیت اکثر مقالات و سوابق دایره‌المعارفی در Fragrantica را بر عهده داشته و در عین حال ارتباط با برندها را تقویت می‌کند.

او طعم زیبایی روزنامه‌نگاری تحقیقی را چشید و خود را در گزارش‌ها و پوشش‌های نمایشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و رویدادهای معتبر عطر یافت.

او عطرهای آفتابی و شادی آور را که نشان دهنده روح درونی او هستند، می ستاید. ساندرینا به عنوان سردبیر اجرایی Fragrantica کار می کند. او در بلگراد، صربستان به دنیا آمد و مستقر شد.

Sanja Pekić

سانجا پکیچ یک ویراستار Fragrantica از سارایوو، بوسنی و هرزگوین است که از سال 2008 بخشی از این تیم بوده است.

او مسئول نگهداری دایره المعارف است و همچنین به عنوان پیشاهنگ خبری و روزنامه نگار تحقیقی در زمینه عطر فعالیت می کند. اشتیاق سانجا به مد و هنرهای رزمی چشم انداز منحصر به فردی را برای کار او به ارمغان می آورد.

عطر پاراسیو اریل Ariel اصل

قیمت اصلی 1,849,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,757,000 تومان است.

Beth Butterfield

بث در اکتبر 2018 به تیم Fragrantica پیوست. او در کالج ویلیام جول در لیبرتی، میسوری، زبان انگلیسی و آموزش تحصیل کرد و دارای مدرک کارشناسی ارشد در کتابداری و علوم اطلاعات از دانشگاه میسوری-کلمبیا است. عطرها به اندازه لباس پوشیدن در صبح برای او ضروری هستند.

بنابراین، او سخاوتمندانه اسپری می کند. او عطرهای گلی شیک و پر سر و صدا و همچنین عطرهای میوه ای-گلی و لذیذ را ترجیح می دهد و برای همیشه در پی وانیل کامل بعدی خواهد بود.

جان بیبل (johngreenink)

یک نقاش، نویسنده و طراح نرم افزار است که در حال حاضر در رود آیلند، ایالات متحده زندگی و کار می کند. او فارغ التحصیل اتحادیه کوپر در شهر نیویورک است و مدرک کارشناسی خود را در رشته نقاشی و عکاسی دریافت کرد.

او در حال حاضر زمان خود را بین کار در زمینه طراحی تجربه کاربری، نقاشی، و شرکت مستقل عطر خود، ژانویه Scent Project تقسیم می کند. او علاقه خاصی به شیمی عطر و تاریخچه عطرسازی دارد.

عطر مازارینو بولد BOLD اصل

قیمت اصلی 3,034,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,883,000 تومان است.

Svetlana Zavgorodneva

او به ساخت Fragrantica به معتبرترین و به روزترین منبع در مورد عطر اختصاص دارد.

او همچنین به موسیقی، هنر و ادبیات علاقه دارد. سوتلانا در روسیه متولد شد، در دانشگاه دولتی لومونوسوف مسکو در رشته جامعه شناسی تحصیل کرد و اکنون در ویرجینیا، ایالات متحده آمریکا زندگی می کند.

Adam Forziati

آدام فورتزیاتی از تعامل با جامعه عطر از طریق نوشتن و پادکست خود در اینجا در Fragrantica لذت می برد و همیشه مایل است یک ملاقات یا مبادله ترتیب دهد.

او همچنین بر راه اندازی یک برند عطر با ترکیبات خود تمرکز کرده است.

به این نوشته امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *