وبلاگ

ادکلن سه بعدی

ادکلن سه بعدی

ادکلن سه بعدی راهی برای سه بعدی شدن عطر شما

عطر، مانند پارچه، می تواند روی پوست شما بنشیند تا آن را بپوشاند.

کارولینا هررا عطر را به عنوان “لوازم جانبی نامرئی” تعریف می کند و او یک زن خردمند است، یک عطر مکمل هر ظاهری است و روحیه ما را کاملاً برجسته می کند.

اگر می خواهید عطر خود را به یک نگین چند وجهی تبدیل کنید، لایه بندی برای شما مناسب است. این روند از اشتیاق غرب به خاورمیانه و عطرسازی آن سرچشمه می گیرد، جایی که هم مردان و هم زنان برای مدت طولانی عطرها را با هم ترکیب می کنند.

ادکلن سه بعدی یعنی چی؟

1- می‌توانید یک عطر را تقویت کنید.

برای اولین گزینه، راز این است که از لوسیون بدن و صابون عطر مورد علاقه خود استفاده کنید. وقتی دوش می گیرید، از شوینده بدن و سپس لوسیون استفاده کنید و با رایحه ای که بیشتر دوست دارید، اعم از ادو تویلت، ادو پرفیوم یا پرفیوم، آن را با رایحه ای که بیشتر دوست دارید، به پایان برسانید.

به این ترتیب، همان عطر را روی پوست خود قرار می دهید و به آن ابعاد و وجوه بیشتری می دهید. رایحه لزوماً تندتر نمی شود، بلکه ظریف تر و ماندگارتر می شود.

2- می‌توانید چندین رایحه را با هم ترکیب کنید تا عطری اصلی بسازید که منحصراً مال شماست.

محبوب شدن برای کسانی است که می خواهند عطری منحصر به فرد داشته باشند، عطری که هیچ کس دیگری ندارد.

در این دوران جهانی شدن، زمانی که مد و گاهی عطرسازی ما را مجبور می‌کند لباس‌های متحدالشکل بپوشیم، این بهترین گزینه برای احساس منحصربه‌فرد بودن و نشان دادن عطر ما به شخصیت ما است.

مدتی است که برخی از برندها ترکیب عطرها را برای دستیابی به رایحه های منحصر به فرد تبلیغ می کنند. شاید بتوان گفت که لایه بندی رایحه قوانینی ندارد و این تا حدی درست است، زیرا امکانات بی پایان است و قوانین توسط شما تعیین می شود.

با این حال، مهم است که جنبه های زیر را در نظر بگیرید تا لایه بندی شما کامل باشد.

1- شدت رایحه هایی که باید با هم ترکیب شوند را در نظر بگیرید: اگر یک رایحه ملایم را با رایحه قوی تر – مثلاً یک ادکلن با یک عطر – مخلوط کنید، فکر کنید که رایحه قوی بر رایحه ملایم تر غالب می شود و حتی می تواند آن را خنثی کند.

2- امتحان کنید، تست کنید و تایید کنید. ترکیبات خود را در فروشگاه عطر انجام دهید، از مشاوران بخواهید تا با توجه به اثری که می خواهید به دست آورید، گزینه هایی را پیشنهاد کنند. به عنوان مثال، ترکیب عطرهای گلدار با عطرهای مرکباتی بیشتر معمولاً نتایج بسیار خوبی می دهد.

3- ماجراجویی: بازی با عطرهای تازه و شرقی یا با رایحه هایی که هرگز فکر نمی کردید ربطی به هم داشته باشند. شما می توانید اکتشافات شگفت انگیزی داشته باشید. اگر به دنبال فردیت و متمایز شدن از بقیه هستید، لایه بندی قطعاً مورد شماست.

آینده تولید عطر و ادکلن سه بعدی

در حال حاضر، تولید عطر موفق شده است خارج از دسترس خودسازی باقی بماند و همچنان توسط شرکت های بزرگ و شناخته شده کنترل می شود.

با این حال، جدول زمانی گسترده برای تولید عطر – از ایده گرفته تا فرآیند خرده فروشی – نشان می دهد که صنعت عطر ممکن است به سمت فناوری های دیجیتال رفته و این امکان را برای افراد فراهم می کند که عطرهای خانگی خود را ایجاد کرده و از آنها استفاده کنند.

پرینترهای سه بعدی

پرینت سه بعدی شامل استفاده از یک فایل دیجیتال برای ساخت یک شی سه بعدی است. این یک فناوری است که قبلاً در تولید داروهای تجویزی مورد استفاده قرار گرفته است و برای تولید غذاهای پرینت سه بعدی آزمایش شده و نمونه اولیه آن به عنوان مولدهای عطر ساخته شده است.

ایده عطرهای پرینت سه بعدی شامل یک پایگاه داده حاوی هزاران ترکیب آلی خوشبو است که به کاربران این امکان را می دهد تا عطرهایی را که دوست دارند در عطرشان ظاهر شود را انتخاب کنند.

پس از این، کامپیوتر انتخاب را تجزیه و تحلیل می کند و جذاب ترین ترکیب بویایی را تولید می کند.

منبع: wikiperfum

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *