وبلاگ

شامپو کراتین مو

شامپو کراتین مو

شامپو کراتین مو

همه ما در مورد استفاده از محصولات کراتینه برای موهایمان شنیده ایم، اما واقعاً در مورد آن چه چیزی می دانیم؟

چرا محصولات شامپو و نرم کننده کراتینه وجود دارد؟  کدام شامپو کراتینه مارک ها واقعا کار می کنند؟

در واقع، این پروتئین برای تقویت قدرت داخلی موهای شما عالی است و انعطاف پذیری خوبی، به ویژه زمانی که به عنوان شامپو کراتینه استفاده می شود، دارد.

بنابراین، اگر به دنبال بهترین شامپوی صاف کننده هستید، ادامه مطلب را بخوانید و نحوه انتخاب بهترین آن را بیابید.

کراتین و فواید آن چیست؟

کراتین پروتئینی است که در بدن ما یافت می شود و به عنوان “بلوک های سازنده” بدن ما در پوست، مو و ناخن در نظر گرفته می شود.

می تواند ساختار موهای شما را تقویت کند، به همین دلیل است که در آن وجود دارد شامپوهای زیادی در واقع کراتین می تواند موهای شما را قوی تر و صاف تر کند.

یکی از فواید استفاده از کراتین تقویت مو و انعطاف پذیری بیشتر آن است. از ساختار طبیعی موهای شما بدون سنگین کردن آن پشتیبانی می کند، به طوری که می توانید موهای خود را با احتمال کمتری برای شکستن تارها رشد دهید.

تفاوت شامپو کراتین مو با شامپو معمولی چیست؟

شامپو کراتین مو نوعی محصول مراقبت از مو است که به طور خاص برای تغذیه و تقویت موهای آسیب دیده یا مستعد شکستن فرموله شده است. از طرف دیگر، شامپو معمولی یک محصول مراقبت از موی عمومی است که برای پاکسازی مو طراحی شده است.

کراتین موجود در شامپو از چه چیزی ساخته شده است؟ کراتین موجود در محصولات مو از کجا می آید؟

سم ها، پرها، موی حیوانات و شاخ ها از کراتین ساخته شده اند.

در واقع، هنگام خرید محصولات حاوی کراتین، آنها از قطعات حیوانی آسیاب شده برای ساخت محصول استفاده می کنند. کراتین مصنوعی وجود ندارد و کراتین را نمی توان از سبزیجات تهیه کرد.

آنچه قبل از شروع استفاده از شامپو کراتین مو باید بدانید

این ماده اصلی پشت بسیاری از درمان‌های صاف‌کننده داخل سالنهای آرایشگاهی است (با نام مستعار برزیلی)، اما کراتین دقیقاً چیست و آیا برای موهای شما مفید است؟

پاسخ ساده این است: موهای شما کراتین است – پروتئینی که تقریباً 90 درصد ساختار آن را تشکیل می دهد. هنگامی که رشته های شما توسط مهاجمان خارجی (مانند گرما و رنگ های شیمیایی) آسیب می بینند، لایه محافظ آنها شکسته می شود و باعث می شود که این پروتئین های ضروری آسیب دیده و تخلیه شوند.

آیا نمی دانید که مراقبت از مو در حمام چگونه می تواند با این مشکل مقابله کند؟ در اینجا همه چیزهایی است که یک شامپو کراتینه برای شما انجام می دهد (و نمی کند)…

آیا شامپو کراتین مو فقط برای موهای کراتینه شده است؟

شامپو صاف کننده کراتین، ضد موخوره موها را به آرامی تمیز می کند و به بازگرداندن قدرت و درخشندگی کمک می کند.

این شامپو برای همه انواع مو، از جمله موهای خشک، آسیب دیده یا کراتینه شده، مبارزه با موخوره و صاف کردن انواع مو مناسب است. همچنین فرموله شده بدون کلرید سدیم برای محافظت از ماندگاری درمان های صاف کننده است.

نکته ای که در مورد موهای کم آب وجود دارد این است: آن ها به دنبال رطوبت از هوای اطراف خود هستند، به همین دلیل است که در یک روز به خصوص گل آلود، تارهای شما متورم می شوند و به هاله ای از موها تبدیل می شوند.

اگر از طرفداران ظاهر هستید، آن را ترک کنید! اما اگر سبک شما صاف است، مراقبت از مو با کراتینه راه حل است. موهای آسیب دیده (مخصوصاً موهای رنگ شده شیمیایی) متخلخل تر هستند، به این معنی که کوتیکول بالا رفته و قادر به دفع رطوبت نیز نیست.

مراقبت از مو با کراتینه با مهر و موم کردن یک کوتیکول برجسته و ترک خورده، حفظ رطوبت و جلوگیری از رطوبتی که باعث وز می شود، عمل می کند.

آیا استفاده روزانه از شامپو کراتین مو اشکالی ندارد؟

شامپو کراتین مو یک پاک کننده ملایم است، بنابراین برای استفاده روزانه کاملا بی خطر است. این مواد مغذی و روغن های حیاتی که موهای شما برای سالم ماندن و قوی ماندن نیاز دارند را از بین نمی برد. به علاوه، مواد طبیعی موجود در شامپو کراتینه به تقویت موهای شما با هر بار استفاده کمک می کند.

آیا کراتین می تواند شوره سر را از بین ببرد؟

شوره سر برای بسیاری مشکل بزرگی است، اما درمان کراتینه منجر به شوره سر فراوان می شود. بقایای مواد شیمیایی مضر پس از تکمیل فرآیند گرد هم می آیند و منجر به پوسته های شوره سر می شوند. اینها به نوبه خود باعث خارش، ریزش مو و چربی می شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *