وبلاگ

قیمت و خرید عطر پورتیا

قیمت و خرید عطر پورتیا

قیمت و خرید عطر پورتیا در فروشگاه اینترنتی عطر اشمام (eshmom.ir)

این برند عطر ادکلن اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن فرانسوی است.این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 20 عطر و ادکلن با برند PORTIA وارد بازار عطر و ادکلن کرده است.

کمپانی PORTIA از سال 2016 شروع به کار نموده  و از سال 2017 وارد بازار عطر و ادکلن شده است. شرکت پورتیا برای تبلیغات خود از افراد بسیار معروف در زمینه ی هنر و ورزش استفاده می کند. 

برند پورتیا تا کنون 10 عطر با رایحه هایی برای زنان، مردان و یونیسکس به بازار عرضه کرده است. 

عطرهای یونیسکس دارای رایحه ای هستند که به طور مشترک می تواند توسط آقایان و بانوان مورد استفاده قرار بگیرد.

عطر پورتیا امیجینگ Amaging اصل

قیمت اصلی 687,000 تومان بود.قیمت فعلی 653,000 تومان است.

علاوه بر دانستن قیمت و خرید عطر پورتیا جالب است کمی در مورد کلمه portia بدانیم. معنی لغوی پورتیا یعنی پیشکش.

Portia نامی زنانه با ریشه لاتین است. در تئاتر؛ نام پورتیا در نمایشنامه‌های مختلف شکسپیر از جمله جولیوس سزار و تاجر ونیز دیده می‌شود.  نام پورتیا با ذهن‌های قدرتمند و خانم‌های قدرتمند آغشته است.

قیمت و خرید عطر پورتیا

عطر مردانه پورتیا مشکی BLACK VII اصل

قیمت اصلی 974,000 تومان بود.قیمت فعلی 926,000 تومان است.

آیا پورتیا زن است؟

پورتیا قهرمان زن فیلم تاجر ونیز اثر ویلیام شکسپیر است.

او که یک وارث ثروتمند، زیبا و باهوش بلمونت است، طبق وصیت پدرش، او نمی‌تواند شوهرش را انتخاب کند و ملزم شده است که به خواستگاران احتمالی این شانس را بدهد که از بین سه تابوت طلا، نقره و سرب درست انتخاب کند.

او کمی به نجیب زادگان خارجی مختلف با رتبه مشابه فکر می کند. در عوض، او از یک نجیب جوان اما فقیر ونیزی، (باسانیو، که او نیز یک سرباز و یک دانشمند است) طرفداری می کند که تابوت مناسب را انتخاب می کند.

پورتیا به بازی با کلمات و ضرب المثل ها نیز علاقه مند است و مکرراً آنها را نقل می کند و می سازد که در عصر الیزابت نشانه ای از خرد و تیز هوشی به شمار می رفت.

برخی معتقدند که شخصیت پورتیا بر اساس خود ملکه الیزابت ساخته شده است که او نیز تمایلی به ضرب المثل ها داشت.

قیمت و خرید عطر پورتیا یک گزینه جذاب می تواند باشد.

عطر پورتیا دونا Donna اصل

قیمت اصلی 687,000 تومان بود.قیمت فعلی 653,000 تومان است.

قیمت و خرید عطر پورتیا

چرا پورتیا اینقدر ثروتمند است؟

پورتیا فردی زیبا، مهربان، ثروتمند، باهوش و زودباور، با سبک زندگی لوکس و استانداردهای بالا برای شرکای عاشقانه بالقوه خود است. این ویژگی ها پورتیا را واجد شرایط ترین مجرد در بلمونت می کند.

ثروت پورتیا که وارث ثروت پدر مرده‌اش است، او را از نظر باسانیو یک بلیط غذا می‌سازد، که پورتیا را پاسخی برای تمام مشکلات مالی خود می‌داند، اگر بتواند با او ازدواج کند.

چه کسی پورتیا را دوست دارد؟

باسانیو به قدری عاشق پورتیا است که تا زمانی که نمی داند آیا موفق به ازدواج با او شده است یا نه، این بلاتکلیفی به اندازه شکنجه برای او دردناک است.

هنگامی که باسانیو دست پورتیا را به دست آورد، اعتراف می کند که وانمود کرده است که ثروت بیشتری نسبت به او داشته است و اعتراف می کند که درباره چیزی که نداشت به خود می بالید.

قیمت و خرید عطر پورتیا

عطر پورتیا دولسه Dolce اصل

قیمت اصلی 1,113,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,058,000 تومان است.

قدرت نقش پورتیا باعث جذابیت بسیاری از بازیگران زن مطرح شده است. فرانسیس ابینگتون، سارا سیدونز و الیزابت ویتلاک همگی در قرن هجدهم نقش پورتیا را بازی کردند، زمانی که بازیگران زن برای اولین بار در اجرای این نمایشنامه روی صحنه ظاهر شدند.

اخیراً، این نقش در سینما، تلویزیون و تئاتر توسط تعدادی از بازیگران زن برجسته مانند مگی اسمیت، کلر بلوم، سیبیل تورندایک، جوآن پلورایت، کارولین جان، لین کالینز، لیلی ریب و جما جونز به تصویر کشیده شده است.

منبع : wikipedia

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *