وبلاگ

اطلاعات عطر و ادکلن

اطلاعات عطر و ادکلن

اطلاعات عطر و ادکلن

چگونه در مورد عطرها مطالعه کنیم؟

عطر ترکیبی از اسانس ها، آب و الکل است. پیدا کردن عطر مناسب برای مردان یا زنان می تواند چالش برانگیز باشد. فرآیندی که شامل آزمون و خطای زیادی است.

با این حال، این روزها بهترین رایحه‌ها مورد توجه و بررسی آنلاین قرار می‌گیرند، بنابراین به راحتی می‌توان فهمید که مردم بهترین عطرها را چه هستند.

برای آگاهی بیشتر در مورد عطرها باید ابتدا مواد طبیعی مانند روغن‌های ضروری، رزین‌ها و همچنین ترکیبات معطر مصنوعی که رایحه‌های طبیعی را تقلید یا تقویت می‌کنند، مطالعه کنید.

یادگیری در مورد روش های مختلف استخراج، مانند تقطیر با بخار یا استخراج با حلال، بینشی در مورد تفاوت های ظریف هر یک از مواد تشکیل دهنده نیز فراهم می کند.

اطلاعات اولیه در مورد عطر چیست؟

نت های پایه و میانی در کنار هم موضوع اصلی یک عطر هستند.

نت های پایه به عطر عمق و استحکام می بخشند. ترکیبات این دسته از رایحه ها به طور معمول غنی و “عمیق” هستند و معمولا تا 30 دقیقه پس از استفاده قابل درک نیستند. نمونه هایی از نت های پایه عبارتند از تنباکو، عنبر و مشک.

آنچه در مورد اطلاعات عطر و ادکلن باید بدانید؟

عطر ترکیبی بسیار پیچیده از نت های بالایی، نت های میانی و نت های پایه است. نت‌های بالایی لطیف‌ترین نت‌ها هستند و معمولاً ماندگاری زیادی ندارند. نت‌های میانی معمولا نت‌های گیاهی، گلی و ادویه‌ای هستند که ماندگاری بیشتری نسبت به نت‌های بالایی دارند، اما در مورد نت‌های پایه می‌توانید طولانی‌ترین بو را حس کنید.

آیا حقایقی در مورد عطر می دانستید؟

عطر بدون شک می تواند احساس سکسی را در کاربر ایجاد کند.

در واقع عطرهایی با موادی وجود دارند که به داشتن خواص تقویت کننده جنسی معروف هستند و بوی آن می تواند جذابیت آنی و واکنش های حسی شهودی را ایجاد کند. گفته می شود که موادی مانند یاس، یلانگ یلانگ، وانیل و زنجبیل دارای خواص تقویت کننده جنسی هستند.

عطر سوسپیرو لیبرتو Liberto اصل

قیمت اصلی 18,480,000 تومان بود.قیمت فعلی 17,556,000 تومان است.

چه کسی عطر را مطالعه می کند؟

یک عطرساز متخصص ایجاد ترکیبات عطری است که گاهی اوقات به دلیل حس بویایی خوب و مهارت در تولید ترکیبات بویایی با محبت به آن دماغ (به فرانسوی: nez) می گویند.

عطر مرغوب چیست؟

عطرهای باکیفیت معمولا پیچیده‌تر هستند و نت‌های مختلف را با هم ترکیب می‌کنند. در محصولات مشابه، تنها قادر به کپی کردن نت های بالایی یک رایحه هستند، بنابراین این محصولات فاقد عمق هستند و سریعتر محو می شوند.

پدر عطر کیست؟ 

فرانسوا کوتی، پدر عطرسازی مدرن، پیشگام و صنعت‌گر، معمولاً از «Absolutes» طبیعی استفاده می‌کرد که از توسعه تکنیک استخراج با استفاده از حلال‌های فرار، که با محصولات سنتز جدید استفاده می‌کرد.

عطر دیوان پرس لا فیدلیت LA FIDELITE اصل

قیمت اصلی 3,543,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,366,000 تومان است.

چند حقایق جالب در مورد عطرسازان چیست؟

گاهی اوقات عطرسازان استاد را به دلایل خوب نِز (Nez) می نامند. آن‌ها صدها رایحه را به حافظه منتقل می‌کنند و می‌توانند بین موادی که بویی مشابه بینی‌های آموزش‌دیده را دارند تشخیص دهند.

بسیاری از عطرسازان همچنین می توانند اسانس را از یک ماده مصنوعی تشخیص دهند که این کار کوچکی نیست.

اولین عطرساز شناخته شده یک شیمیدان زن به نام تاپوتی بود که اولین رایحه را با مر، روغن و گل در بین النهرین بابل ایجاد کرد.

در مصر، تقریباً 4000 سال پیش، مردم در همه چیز از مراسم مذهبی گرفته تا تدارکات تدفین و حتی لباس های روزمره از عطر استفاده می کردند.

چرا مردم عطر را دوست دارند؟

عطر توانایی بهبود خلق و خو و ایجاد فضای مثبت را دارد.

برخی از عطرهای خاص دارای خواص تقویت کننده خلق و خو هستند، مانند اسطوخودوس که به دلیل خواص آرام بخش و آرامش بخش خود شناخته شده است.

برخی از افراد حتی نمی توانند بدون یک بطری از عطر خود از خانه خارج شوند.

در اینجا درباره اطلاعات عطر و ادکلن مطالبی را با هم مرور کردیم. امیدوارم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

منبع: cosmeticcapital

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *