وبلاگ

قیمت و خرید عطر آلفالئو

عطر آلفالئو

قیمت و خرید عطر آلفالئو

آیا تا به حال به لطف یک عطر خاص به خط حافظه رفته اید؟

رایحه ها روی ذهن ها اثر میگذارند و بویی که از شما به مشام دیگران می رسد، می تواند تصویری خاطره انگیز از شما در یادها به جا بگذارد؛ در این نقطه است که آلفالئو پدید می آید تا این تصویر را ماندگارتر کند !

این به این دلیل است که حس بویایی شما نقش بزرگی در ایجاد ارتباط دارد، از جمله یک امضا برای شما! در دریایی از انتخاب های بسیار، گاهی اوقات انتخاب و انتخاب بهترین گزینه برای شما بسیار دشوار است.

عطرهای آلفالئو طراحی منحصر به فردی دارند که آنها را تبدیل به همراه همیشگیتان می کند .

عطرهایی در بطریهایی کوچک و از جنس آلومینیوم که به شما این امکان را می دهد تا عطرتان را همیشه و همه جا به همراه داشته باشید و در هر لحظه و هر جا که نیاز بود با تمدید آن ، دوباره حس تازگی را تجدید و توجه افراد را به رایحه ی خوشی که معرف شخصیت شما است جلب کنید.

چگونه عطر مناسب خود را انتخاب کنیم؟

هنگامی که شما برای انتخاب بدتان می‌آید، پیدا کردن عطر و بوی خاص خود که بسط شخصیت شما است، می‌تواند کمی دلهره‌آور باشد. اما نترس!

اجازه ندهید انبوهی از گزینه ها، ترکیبات عطر و رایحه های فانتزی شما را بترسانند. به پایین بروید تا راهنمایی در مورد اینکه چگونه فکر کنید و چگونه یک عطر را مطابق با سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید را ببینید.

عطر آلفالئو نیناریچی ریچی ریچی NELLY NELLY اصل

قیمت اصلی 368,000 تومان بود.قیمت فعلی 350,000 تومان است.

خانواده مورد علاقه خود را پیدا کنید.

هر عطری متعلق به یک خانواده خاص است .اگر گل‌های تازه را دوست دارید، جذب رایحه‌های گلی خواهید شد، اگر عطرهای شیرین بیشتر در کنار شما هستند، استفاده از رایحه‌های مرکبات منطقی‌تر است.

اگر کسی هستید که رایحه‌های چوبی مردانه را دوست دارید، مشک یا چوب صندل رایحه‌های شما هستند.

دسته بندی های مختلفی از جمله گل، شرقی، چوبی و لذیذ و تازه وجود دارد. همچنین ممکن است خانواده ها همپوشانی داشته باشند، و این زمانی است که درک نت های عطر شما مفید است.

عطر آلفالئو تق هرمس TEMPS D’HIVER اصل

قیمت اصلی 368,000 تومان بود.قیمت فعلی 350,000 تومان است.

آیا تا به حال EDP یا EDT یا EDC را روی عطرهای خود مشاهده کرده اید؟

خوب، این نشان دهنده غلظت عطر است. هر چه غلظت آن بیشتر باشد، رایحه قوی تر و ماندگاری عطر بیشتر می شود.

بیشترین غلظت عطر یا عطر است که مقدار کمی آن برای ماندگاری در تمام طول روز کافی است. سپس ادو پرفیوم است که حدود شش تا هفت ساعت بعد از اسپریتز ماندگاری دارد.

سپس ادو توالت می آید، که فرمولاسیون کمتری دارد و باید حداقل دو بار در فاصله بین دو بار اضافه شود. کمترین غلظت ادکلن است که تنها حدود 2 تا 3 ساعت ماندگاری دارد.

عطر آلفالئو کرید اونتوس AVENTURE اصل

قیمت اصلی 368,000 تومان بود.قیمت فعلی 350,000 تومان است.

همیشه روی پوست تست کنید

قبل از غواصی حتماً تعداد زیادی نمونه را آزمایش کنید! اکنون، قطعاً می‌توانید عطر را روی نوارهای تست بپاشید، با این حال، ضروری است که قبل از تصمیم‌گیری، آن را روی بدن خود بمالید.

انتخاب یک عطر مستلزم آن است که بفهمید چه چیزی برای شما و شیمی بدن شما مفید است.

به لطف فرمون های منحصر به فرد شما، رایحه عطر تمایل دارد خود را به شما تغییر دهد. این می تواند تا حدودی با نوارهای تست متفاوت باشد.

عطر آلفالئو اینوکتوس Victorious اصل

قیمت اصلی 368,000 تومان بود.قیمت فعلی 350,000 تومان است.

همیشه قبل از سرمایه گذاری روی عطر تحقیق کنید. خانواده عطرهای مورد علاقه خود را بخوانید و تفاوت بین هر یک از آنها را درک کنید. به عنوان مثال عطرهای مرکبات ماندگاری کوتاه تری نسبت به رایحه های چوبی دارند.

در هر خانواده نیز رایحه‌های متعددی وجود دارد – عطرهای گل دارای هزاران رایحه گل رز هستند که بوی یکسانی ندارند. تفاوت بین عطرهای طبیعی و مصنوعی را نیز درک کنید.

به پوست خود فکر کنید همانطور که اگر پوست حساسی دارید از محصولات مراقبت از پوست بسیار معطر خودداری می کنید، باید از عطرهایی که برای پوست شما نیز سنگین هستند دوری کنید.

انتخاب عطر مناسب به این معنی است که بدانیم چگونه روی پوست شما کار می‌کند، پس از همه این‌ها این جایی است که قرار است آن را درست بمالید؟

منبع : myglamm

به این نوشته امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *