وبلاگ

عطر ارزان

عطر مجدا بکالی مون نوم است رژ Mon Nom est Rouge اصل

عطر ارزان

تفاوت بین عطر ارزان و گران چیست؟

عطر یک اکسسوری نامرئی است که به عنوان لمس نهایی برای هر لباسی عمل می کند.

می‌تواند یک خلق و خوی کامل را تداعی کند – سکسی و شرم‌آور، شیرین و بی‌خیال، خاکی و مرموز – احساسات و خاطراتی را برانگیزد که در غیر این صورت در اعماق درونتان حبس شده‌اند و به شما کمک می‌کند احساس کنید در کنار هم قرار گرفته‌اید.

عطرهای زیادی وجود دارد که می‌توان از میان طیفی از قیمت‌ها انتخاب کرد، اما چه عواملی در نهایت بر برچسب قیمت تأثیر می‌گذارند؟

و آیا یک عطر گران قیمت ارزش خرج کردن را دارد؟

ما با علاقه مندان به عطر تماس گرفتیم تا تفاوت بین عطرهای ارزان و گران قیمت را بیشتر بدانیم تا بتوانید آگاهانه خرید کنید.

عطر پیراسی وایت سافایر WHITE SAPPHIRE اصل

قیمت اصلی 792,000 تومان بود.قیمت فعلی 753,000 تومان است.

چرا عطر اینقدر گران است؟

به طور کلی، عطر یک سرمایه گذاری است. حتی در سطح پایین‌تر از طیف هزینه، شما هنوز بین 25 تا 75 دلار برای عطر نگاه می‌کنید.

اما توجیه عطری که چند صد دلار قیمت دارد چیست؟

به نظر می رسد، از ابتدا تا انتها چیزهای زیادی برای توسعه انجام می شود – از تامین مواد اولیه و عطر و بو گرفته تا بسته بندی که آن را در بر می گیرد.

ایجاد یک نمایه رایحه تصفیه شده و کاملا متعادل به قدرت مغز واقعی و درک دقیق علم عطر نیاز دارد. (و بله، این علم زیادی است که نیاز به درک مواد شیمیایی و مولکول های مختلف و نحوه تعامل آنها با یکدیگر دارد.)

عطر جیبی اگزودوس شیسیدو زن GLORIOUS اصل

قیمت اصلی 209,000 تومان بود.قیمت فعلی 199,000 تومان است.

Aimee Majoros، کارشناس عطر، خاطرنشان می‌کند: «معمولاً چیزی ارزان‌تر پیچیده‌تر و ساده‌تر و واضح‌تر خواهد بود. برای مثال، شما به وضوح یک نت را به وضوح بویید – اغلب نت بالایی – [مانند] لیمو یا یک گل.

از سوی دیگر، عطرهای گران قیمت و خوش طراحی معمولاً فضایی مرموز و پیچیده در مورد خود دارند.

ماجوروس می گوید: «شما نمی توانید دقیقاً تشخیص دهید که نت ها دقیقاً چه هستند. او می افزاید که چنین عطرهایی با نشستن روی پوست شما به زیبایی تکامل می یابند.

عطر آلفالئو تق هرمس TEMPS D’HIVER اصل

قیمت اصلی 368,000 تومان بود.قیمت فعلی 350,000 تومان است.

تمام آنچه در مورد عطر ارزان گفته شد، مرحله ایده پردازی و مفهوم – به علاوه آزمایش تا زمانی که رایحه کاملاً تنظیم شود – به زمان و تجربه نیاز دارد.

کارشناسانی که در این فرآیند فوق العاده خوب هستند، می توانند دلار بالایی را دریافت کنند. کیفیت مواد تشکیل دهنده حتی اگر یک تولید کننده عطر در کاری که انجام می دهد خوب باشد، برای ایجاد یک عطر درخشان به بودجه ای شاداب نیاز دارید.

داریل دو عطرساز می گوید: عطرهای ارزان قیمت از روغن های مصنوعی، گل رز، نعناع هندی، یاسمین و غیره استفاده می کنند. گران قیمت ها از روغن های طبیعی استفاده می کنند که کیفیت این روغن ها آنها را از روغن های ارزان قیمت متمایز می کند و آنها را متمایز می کند.

تفاوت اصلی بین روغن های مصنوعی و روغن های طبیعی در عمق و “واقعی بودن” مشخصات رایحه است. قیمت دومی بسیار بیشتر است، بنابراین عطری که از این مواد استفاده می کند به طور طبیعی گران تر است.

حتی اگر برندهای ارزان عطر از روغن های طبیعی و آکوردهای پیچیده (و در غیر این صورت مواد گران قیمت) استفاده می کنند، معمولاً این کار را در مقادیر کمتر انجام می دهند در حالی که عطرهای گران قیمت از مقادیر بالاتری استفاده می کنند.

عطر فالکون کرومیوم Chromium اصل

قیمت اصلی 810,000 تومان بود.قیمت فعلی 770,000 تومان است.

در نهایت، عطرهای ارزان‌تر تمایل دارند که مشخصات رایحه‌ای تندتر و با اندام کمتری داشته باشند، در حالی که عطرهای گران‌قیمت با پیچیدگی غنی و مجلل همراه هستند.

عطر ارزان انبوه در مقابل تولید محدود

وقتی چیزی را به صورت انبوه تولید می کنید، هزینه کمتری خواهد داشت. این در مورد عطر نیز صادق است. به این دلیل که خانه عطر می تواند مواد را به صورت عمده خریداری کند و سریعتر آنها را تولید کند. برعکس، وقتی یک عطر در دسته‌های کوچک‌تر تولید می‌شود، تقریباً همیشه هزینه بیشتری دارد.

دو می‌گوید: «مارک‌های جدیدتر، مانند ویکتوریا سیکرت، قیمت پایین‌تری دارند، اما ارزان نیستند و بسته‌بندی بطری‌ها و کارتن‌ها این را نشان می‌دهد. آنها پلی بین بازار انبوه و پرستیژ – دسته عطرهای ماستیژ – داشتند.

همه اینها به این معنی است که عطر بسیار شخصی است. ممکن است یک نفر متوجه شود که یک بطری عطر 20 دلاری بهترین چیزی است که تا به حال استشمام کرده است،

در حالی که دیگران ممکن است احساس کنند تا زمانی که آن بطری 500 دلاری را نریزند، بهترین زندگی خود را سپری نمی کنند. در نهایت، هدف این است که در نظر بگیرید کدام رایحه بیشتر در شما طنین انداز می شود.

Majoros می‌گوید: «من قطعاً پیشنهاد می‌کنم عطر خود را به‌صورت حضوری در مقابل خرید اینترنتی نابینایان، که می‌توانید از طریق بازدید از فروشگاه بزرگ یا بوتیک عطر انجام دهید، انجام دهید.

همچنین فروشگاه‌های عطر مستقل باورنکردنی در بسیاری از شهرها مانند The Scent Room در دالاس، Scent Bar در لس آنجلس و Aedes de Venustas در نیویورک وجود دارد. نمونه هایی را برای بردن به خانه دریافت کنید و سپس هر عطر را برای مدتی بپوشید و زندگی کنید.

اگر به صورت آنلاین خرید می کنید، ببینید آیا می توانید یک کیت کشف سفارش دهید که به شما امکان می دهد تعداد انگشت شماری از عطرها را نمونه برداری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *