وبلاگ

ادکلن بوگتا اصل

عطر بوگتا

ادکلن بوگتا اصل

BOGETA به قلب تپنده کلمبیا ادای احترام می کند. بوگوتا پایتختی جذاب و پرجنب وجوش که در میان قله های سرد و سر به فلک کشیده سواحل بکر کارائیب جنگلهای مرموز آمازون و خرابه های باستان شناسی ،اسرار آمیز غرق در خنکهای شهری پیچیده قرار دارد.

جایی که جنگلهای ابری مه آلود، مکان های عجیب و غریب و کوههای خیره کننده را خواهید دید.

بوگوتا محل همگرایی مردم از سراسر جهان است و شهری چند فرهنگی است در بوگوتا همه فرهنگها جایگاهی دارند مکانی چند فرهنگی که در آن گذشته و حال در کنار هم قرار میگیرند.

در بوگوتا همچنین رنگ ساختمانها مدرن است که یک گنجینه تاریخی واقعی هستند و برهمین اساس در این مجموعه بسته بندی عطرها همانند خیابانها و ساختمانهای بوگوتا رنگین طراحی شده اند.

مجموعه رنگارنگ بوگتا، ترکیبی از روایح سرزنده جذاب و گاهی رمزالود را ارائه میدهد آماده باشید تا با این کلکسیون مهیج خاطراتی را بسازید که با شما خواهند ماند.

عطر بوگتا دریم Dream اصل

قیمت اصلی 2,310,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,195,000 تومان است.

آیا تا به حال به نام برندها توجه کرده اید؟

اگر درست زمانی که می‌خواستید عطری را روانه بازار کنید، متوجه می‌شوید که شخص دیگری حق نام شما را دارد، چه می‌کنید؟

اتفاق افتاده که پس از عرضه موفقیت آمیز شان جان، مشخص شد که ثبت علامت تجاری برای “Unforgivable” رد شده است. خیلی نزدیک به نامی بود که متعلق به شرکت دیگری بود. باید ترتیب خاصی داده می شد و این مقداری هزینه داشت.

زمانی که کالوین کلاین قصد داشت «Obsession» را راه اندازی کند، مشخص شد که این نام متعلق به شخص دیگری است. برای به دست آوردن این نام پول پرداخت شد. این یک هزینه غیرمنتظره بود.

اینها فقط دو نمونه از شرکت‌هایی هستند که برنامه‌های بزرگی دارند که مجبور شده‌اند در مورد حقوق عطرهایی که می‌خواستند، اما قبلاً متعلق به شخص دیگری بودند، مذاکره کنند.

قبل از اینکه نامی را برای عطر جدید انتخاب کنید، عاقلانه است که حداقل تحقیقات محدودی انجام دهید تا از انتخاب نامی که قبلاً توسط شخص دیگری استفاده شده است خودداری کنید.

عطر بوگتا مراکش Marakesh اصل

قیمت اصلی 2,310,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,195,000 تومان است.

آیا نام عطر شما اینقدر مهم است؟

نام خوب همیشه مفید است. اما ساختن یک نام فوق‌العاده بدیع و پرفروش چندان آسان نیست.

و اگر برند شما تثبیت شده است و طرفداران وفاداری دارید، وسواس در مورد یک نام ممکن است ارزش شما را نداشته باشد، به خصوص اگر شما را از ارائه عطر جدیدتان به مشتریانی که مشتاق امتحان کردن آن هستند منحرف کند.

در این شرایط شما ممکن است به سادگی نامی را انتخاب کنید که در حال حاضر مورد استفاده نیست – همانطور که با جستجوی ساده گوگل برای عطری با آن نام نشان داده می شود. متوجه خواهید شد که امکانات زیادی با احتمال کمی در تضاد با مالک علامت تجاری دارید.

از طرف دیگر، اگر انتظار دارید عطر خود را به صورت تهاجمی بفروشید و شاید در سطح منطقه یا ملی تبلیغ کنید، نامی که برای آن می گذارید اهمیت بیشتری پیدا می کند.

عطر بوگتا هایبا Hayba اصل

قیمت اصلی 2,310,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,195,000 تومان است.

چگونه یک نام واقعا خوب برای عطر خود پیدا کنید؟

Constantin Weriguine، عطرساز، پنج عامل را در انتخاب نام برای یک عطر فهرست می کند. این نام نباید تصادفاً در هیچ کجای دنیا که عطر در آن فروخته می شود توهین آمیز باشد. نام باید ساده، کوتاه و به راحتی تلفظ شود، حتی توسط افرادی که به زبان شما صحبت نمی کنند. نام باید برای دسته مشتریانی که عطر برای آنها در نظر گرفته شده است جذاب باشد.

نام باید نشان دهنده شخصیت عطر باشد. نام و عطر (رایحه) باید با هم باشند. اگر نام عطر شما با تبلیغات «مناسب» باشد و رایحه آن با نام و تبلیغات هماهنگ باشد، موقعیت بازاریابی ایده آلی دارید.

عطر بوگتا هِربس Herbes اصل

قیمت اصلی 2,310,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,195,000 تومان است.

محدودیت های یک نام خوب یک نام به تنهایی نمی تواند عطر بفروشد. این فقط می تواند یک برنامه بازاریابی خوب برنامه ریزی شده را پشتیبانی کند. قبل از تولید عطر، به نحوه فروش آن فکر کنید.

البته امروزه میبینیم که بیشتر برندها از نام یک شهر یا طبیعت و یا نامهایی که قبلا وجود داشته اند، استفاده می کنند.

منبع : perfumproject

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *