وبلاگ

قیمت و خرید عطر لالیک

عطر لالیک له اینسومیس ما فورس L'Insoumis Ma Force اصل

قیمت و خرید عطر لالیک

لالیک یک خانه طراحی لباس شیشه ای فرانسوی است که توسط هنرمند، استاد سرامیست و جواهرساز رنه لالیک تأسیس شده است.

رنه لالیک جوان که در دهکده کوچک آی در سال 1860 متولد شد و در پاریس بزرگ شد، شیفتگی به دنیای طبیعی پیدا کرد که به طور کامل خود را در آثار هنری بعدی نشان داد.

او به طور رسمی هنر را در کالج تورگوت مطالعه کرد، اما پس از مرگ پدرش مجبور به ترک شد. در سن 12 سالگی، او کاراموزی را با یک طلاساز پاریسی اغاز کرد و در شب در کلاس ها شرکت می کرد. او توانست تحصیلات خود را در کالج هنر Sydenham در لندن ادامه دهد.

او به انگلستان بازگشت و به عنوان یک هنرمند ازاد کار کرد در حالی که قبل از شروع کسب و کار خود در سال 1885 جواهرات را برای خانه های کارتیه و بوچرون طراحی کرد.

عطر لالیک سولیل ویبرانت Soleil Vibrant اصل

قیمت اصلی 3,816,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,500,000 تومان است.

با توجه به اهمیت کمتر طراحی، لالیک با این قطعات الهام گرفته از طبیعت که حیوانات و فرم زنانه را به تصویر می‌کشد، مسیر جواهرات را برای همیشه تغییر داد.

لالیک یکی از شناخته‌شده‌ترین (و سرقت‌شده‌ترین) جواهرسازان دوره مشهور «هنر نو»، سرانجام تمرکز خود را از جواهرات به ظروف شیشه‌ای تبدیل کرد و موفقیتی حتی بیشتر داشت.

لالیک با فرانسوا کوتی همکاری کرد تا ظروف زیبایی برای عطر بسازد، مفهومی انقلابی در آن زمان.

عطر در آن زمان در ویال های شیشه ای معمولی فروخته می شد و زنانی که آن را خریداری می کردند، اگر می خواستند آن را در ظرفی جذاب تر نگهداری کنند، مجبور بودند برای خانه خود سطل های تزئینی و گران قیمت بخرند.

لالیک ظروف افسانه ای و برچسب های زیبا را برای برخی از موفقیت های اولیه Coty مانند L’Effleur و Ambre Antique طراحی کرد.

عطر لالیک سولیل Soleil اصل

قیمت اصلی 3,358,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,100,000 تومان است.

دیگر موفقیت لالیک در طراحی یک فرآیند تولید بود که امکان تولید بطری ها را در مقیاس انبوه فراهم کرد و در نتیجه هزینه را کاهش داد و محصول را مقرون به صرفه تر و در دسترس تر کرد.

این مفهوم جدید بازاریابی عطر در ظروف زیبا مورد توجه قرار گرفت و لالیک به طراحی بطری‌هایی برای Roger & Gallet، Guerlain، Molinard، d’Orsay و Worth و دیگران ادامه داد.

یکی از به یاد ماندنی ترین ساخته های او، قمقمه زیبای کبوتر برای L’Air du Temps نینا ریچی است.

شیشه رسانه ای شد که لالیک تلاش های خود را تا پایان عمر در آن متمرکز کرد. او فقط به بطری های عطر محدود نمی شود، او همچنین تاسیسات معماری و تزئینات هود را برای اتومبیل های لوکس طراحی می کند.

عطر لالیک سفید Lalique White اصل

قیمت اصلی 3,053,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,750,000 تومان است.

لالیک در سال 1945 از دنیا رفت، اما استعداد هنری او در طول نسل ها منتقل شد. نوه لالیک، ماری کلود، که همچنین یک شیشه‌ساز بود، تصمیم گرفت خط تولید عطر خود را در سال 1992 ایجاد کند و سنت پدربزرگش برای ارائه عطر در ظروف زیبا را احیا کند.

این عطرها با همکاری Art & Fragrance تولید می شوند و از سال 1994، هر ساله تعداد محدودی از عطرهای این شرکت در بطری های مجسمه عرضه می شود.

عطر لالیک ساتین Satine اصل

قیمت اصلی 3,053,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,720,000 تومان است.

چرا لالیک اینقدر گران است؟

گران‌ترین قطعات لالیک معمولاً آثار سیر پردوی رنه لالیک هستند – خلاقیت‌های منحصربه‌فردی که توسط فرآیند موم گم‌شده که مستلزم شکستن قالب در استفاده است، ساخته شده‌اند. قابل درک است که cire perdue Lalique در تعداد بسیار کمی وجود دارد.

لالیک چه ویژگی خاصی دارد؟

سبک و پایان. آثار لالیک منعکس کننده سبک های آرت نوو و آرت دکو ظریفی است که در اواخر قرن در فرانسه شکوفا شد و به آرامی از خطوط سینوسی و ارگانیک اولی به سبک هندسی تر دومی حرکت کرد.

چگونه بفهمم عطر لالیک من واقعی است؟

چگونه یک قطعه لالیک تقلبی را تشخیص دهیم: امضاها باید کوچک و به ندرت بیش از 3 میلی متر باشند. امضاها فاقد حروف تزئینی یا فانتزی هستند.

علامت ها اسید اچ نشده بودند. علامت‌ها باید در قسمت‌هایی مانند لبه پایین یا در داخل طراحی سخت‌تر دیده شوند

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *